Bloggning under lektionen

                                            Datum: 2008-11-06 Tid: 13:31:18 Kategori: Vardagslyx
Goddag sötnosar


Har musik. -_-
Ska dock bara bestämma mig för vad jag vill arbeta med för musikgenre, och det har jag tills på torsdag (nästa vecka) att göra. Tänkte att jag kan bestämma mig på typ, onsdag kväll? : )
Hade historiaprovet förut, klockrent IG.
Vi skulle skriva om 3 olika saker om medeltiden, men jag skrev endast om 2. Dåligt av mig. Anledningen till detta var att jag först skrev en massa sidor som jag sedan kom på var fel.
Fick hämta nya papper och skriva om skiten.
Fy.

Var nyss ute i korridoren och fick reda på mitt betyg på låten. VG på den. Riktigt nöjd. Kan få MVG i ämnet sa han, om jag lyckas riktigt bra med rapporten. HOPPAS!
Jag vill ha MVG i svenska, idrott och musik. Då är jag nöjd.


Har på mig min fetingpolo idag som jag införskaffade i Ullared. Den är riktigt varm ska ni veta, lätt att den var värd 119 stålar. ftersom Dock lite jobbigt att den är så fruktansvärt varm.


1 kommentarer                                                                                                                    
  Linda

Snygg bild!=)

Jobbigt när det blir så där att man skriver skriver och skriver och sen märker man at det är fel.. hatar när det blir så.

2008-11-10 l 14:15:29
Blogg/hemsida: http://tornrosas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: