Can you feel the love tonight?

                                            Datum: 2008-11-24 Tid: 20:53:37 Kategori: Vardagslyx


Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu. Det är mörkt, det snöar och det är kallt.
Jag har nu dammsugit hela övervåningen vilket resulterar i att jag är väldigt varm. Det tar på krafterna att dammsuga ska ni veta. Jag har även städat Sixtens bur eftersom den var så otroligt skitig. Det såg ut som om någon hade hällt olja i buren. Ni vet när vattnet blir sådär skumt och äckligt.

Det känns alltid mycket fräschare när det är snyggt och rent på rummet. Snart ska ljusstackarna och stjärnorna upp i fönstren. (Mina står redan på skrivbordet och väntar på att placeras ut!)
Mamma har satt upp röd-vit-randiga gardiner i köket vilket blev jättemysigt. Jag älskar verkligen julen. Stämningen och allting.
Det stämmer verkligen det där som man alltid säger, att julklapparna endast är viktiga när man är liten. När man blir äldre är det stämningen, maten (<3) och människorna man vill åt.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: