Den är ju så bra..

                                            Datum: 2008-11-04 Tid: 17:40:43 Kategori: Vardagslyx

If you don't mean it - Markus Fagervall

Jag är helt förälskad i den här låten och vill inget annat än att lära mig den på gitarr snarast möjligt.

Hostanfallen återkommer kan jag säga. Fyfan det är inte nice det. Inte alls.
Tänk om jag alltid kunde sluta skolan vid 11-tiden, vad otroligt mycket pluggtid det skulle bli då. (Jag menar, jag gör ingenting i skolan ändå..)
Just nu har jag inte mycket mer än detta att säga.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: