Lördag idag = Min namnsdag

                                            Datum: 2008-11-22 Tid: 13:41:35 Kategori: Vardagslyx
Hej på er små kottar ; )

Idag är det lördag, men inte vilken lördag som helst! Det är min namnsdag idag, och namnet är Cecilia. Fick tidigt i morses ett sms av min farmor där hon önskade mig grattis! Gulligt! : )

Runt 21:30-tiden igårkväll knallade jag iväg till Johan. Innan dess var jag dock lite med min kanin och lät henne springa runt i snön i trädgården. Fy vad ledsen hon blev sen när jag satte henne i buren igen. Jag mådde dåligt över det i flera timmar efteråt.
Hur som helst.
Väl hos Johan så såg vi på en film vid namn Misery. (Jag vet, det blir en hel del filmer, men jag gillar det!) Den var...helt okej faktiskt. Lite läskig emellanåt men inte överdrivet.
Den är ju faktiskt från början gjord av Stephen King, så vad väntar man sig? ; )

Sov över där och vaknade hyfsat tidigt i morses av en rejäl träningsvärk i...RUMPAN! Redan efter 5 minuters spelande igår så fick jag ont i armen, och idag kom träningsvärken. Jag gillar badminton har jag kommit på. Jag måste spela mer!

Idag kollade vi också på film faktiskt. Den här gången var titeln The Edge (På gränsen). En film om överlednad, och den var även den hyfsat bra. Bara det att jag stör mig något så fruktansvärt på översnälla människor.
Herregud. Hjälper man verkligen en människa som sekunden innan har siktat på en med ett gevär? Jag vet inte hur ni resonerar om det, men det skulle inte jag ha gjort i alla fall.

Gå ut och njut av vädret idag kan jag säga! Sol, snö, kyla. Vad mer kan man begära? ; )
Själv ska jag i alla fall gå ut och låta Ella springa av sig lite i snön.

Puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine

aaw tack :) la upp en till nu ;)

2008-11-22 l 15:55:48
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: