Onsdagen den 19 november

                                            Datum: 2008-11-19 Tid: 16:19:57 Kategori: Vardagslyx
Snacka om att det är höst nu..

Jag gillar inte hösten har jag nu märkt! Det är svinkallt, det regnar typ jämt (?) och jag blir bara sjuk. Eller kan man ens kalla november månad för höst?
När jag tänker på hösten så är ju den första bilden jag ser i skallen vackra träd i olika färger och en massa löv på marken. November är ju mer, råkall och svinig.
Nej, usch för den!

Jag kom nyligen innanför dörren.
Tillsammans med Anton och Charlotte har jag pluggat en stund på högskolan i Skövde. En underbar miljö att plugga i faktiskt. (Första gången jag var där, men definitivt inte den sista!)
Läste igenom lite sammanfattningar och strök under det som jag ansåg vara viktigast.

I morgon gäller det. Provet. Antilken och Romarriket. Känns inte som om jag kan någonting om jag ska vara ärlig. Vilket är fruktansvärt synd. Jag ligger mycket risigt till i historian och om jag skulle få ytterligare ett IG ser det nog ännu sämre ut..

Lyckade övertala min underbara lärare Birgitta idag om att få skippa sista lektionen (som hade varit näthandel). Anledningen var att jag ville plugga på antikenprovet. -_-
Tack vare mig (som tog upp ämnet..) så slapp hela klassen den lektionen. : )

När jag kom hem i alla fall så möttes jag av en busig kisse. Hon hade en liten bit garn som hon lekte med i storarummet. Som den idiot jag är så lekte jag bara en liten stund med henne och gav henne lite mat. Stackarn. Hon som på ett sådant lekhumör förändrades hastigt när matburken kom fram.



Nu längtar jag verkigen tillbaka till våren/sommaren. Till värmen, solen.
På bilden ser ni Anton som glatt sitter på en underbar äng inte alls långt ifrån skolan.
(Dock var det fullt med myror där så vi flyttade oss snabbt!)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: