Photoshop

                                            Datum: 2008-11-25 Tid: 21:11:58 Kategori: Photoshop
Nu har jag suttit vid datorn hela dagen och bara photoshopat och photoshopat. Snart tröttnar jag nog. Som med allt annat. Jag behöver verkligen variation här i livet för att trivas har jag märkt.

Bilden ni kan se föreställer mig (:P). Anledningen varför jag valde den till synes fula bilden är att den är av bra kvalité. Haha resten är bara skit.

Nu ska jag gå ut och mata min stackars (säkerligen) ihjälfrusna kanin Ella. Vattnet i flaskan är nog med största säkerhet fruset i alla fall (eller är det plusgrader nu?). Ni som har kaniner utomhus förstår nog vad jag pratar om när man hela tiden måste fylla på nytt vatten.

Dock får hon på vintern en skål med vatten (ljummet) istället. Så slipper jag byta i flaskan så ofta.
Sorgligt nog så välter hon alltid ut det, så nu är kanske hela buren blöt.

Hoppas inte det.

Sov gott sen. Pusspuss
1 kommentarer                                                                                                                    
  pantzar

har du funderat på att ha han innomhus när det är kallt ? :P haha ^^,

2008-11-25 l 21:46:55
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: