Snälla förlåt mig.. låt mig förklara..

                                            Datum: 2008-11-19 Tid: 20:46:03 Kategori: Vardagslyx
Hej

För ett par timmar sedan stack jag tillsammans med mamma över till grannen för att hälsa på min lilla kusin. Grejen är att min moster och hennes familj bor ca 10 meter ifrån vårt hus.
Skönt när det är nära, men på något vänster bidrar det bara till att man ses ÄNNU mindre..
Hur som helst. Thea som kusinen heter började genast att skrika när hon såg oss. Liksom. Vilka är det där? De har jag aldrig sett innan.
Jag måste medge att det kändes lite pinsamt faktiskt.

Drack te där (utan socker!) och satt och snackade en stund. Vi pratade om min andra kusin och om min lillebror. Om deras längder. De är oerhört små och borde börja växa snart.

You know something?
Helt plötsigt fick jag för mig att skaffa en helt ny mobil. Jag har tröttnat på min nuvarande S500i (Sony Ericsson) och vill ha en ny. En samsung är det till och med.
Med abonnemang.
Härliga grejer.

Hostan har kommit tillbaka märker jag, och jag tror minsann att jag har stukat ena sidan av halsen. Går det ens?
Det gör hur som helst svinigt ont, men det går väl över.
Nu ska jag sätta mig (tillsammans med godispåsen) och läsa på mitt prov. Hoppas att något fastnar i min lilla minimala kycklinghjärna i alla fall.

Hur mår ni? : )

// Melinda ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: