120 dagar kvar..

                                            Datum: 2008-10-07 Tid: 13:12:26 Kategori: Blandat
Det är helt sjukt

Om knappt 120 dagar är jag inte längre ett barn. 18 bast liksom.
Shit.
Då kan jag äntligen börja leva känns det som.
Pierca mig, vara borta längre. Krogen!

Antagligen kommer ingenting av detta att ske, men man kan ju drömma i alla fall.
Justde, sist men inte minst. Köra bil. Körkort.
Ska dock inte ta körtkort förrän nästa sommar, men ändå. Åh <3

Nu när jag ändå inte har något bättre för mig kan jag ju lika gärna göra en ny bloggdesign.
Får väl se hur det går. Antagligen kommer fittphotoshop cepa sönder så att jag slänger datorn i golvet. Men önska mig lycka till! ;P

EN STOR KRAM PÅ ER ALLA!
1 kommentarer                                                                                                                    
  hanna

lycka till med bloggen ;)

2008-10-07 l 18:12:06
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: