Allt löser sig, alltid!

                                            Datum: 2008-10-06 Tid: 22:22:47 Kategori: Blandat
Ja, det stämmer ju faktiskt. Alltid.
Läste nyss ett helt underbart citat från Jim i min klass.
Livet är som en brustablett, det löser sig alltid.

Var bara tvungen att säga det innan jag börjar med boken.
Har ni problem, vad som helst. Visst, de finns där. Men det kommer alltid att bli bra. Oroa er inte, stressa inte upp er. Har ni mycket läxor [ som jag.. ], fundera inte över det. Ta det som det kommer, en i taget bara. Behåll lugnet inom er. Då ska ni se att allt blir finfint!

Det var nog bara det jag ville ha sagt!
Nu ska jag ingen-panik-Melinda, gå och lägga mig i sängen och läsa.

PUSS!

[ En til synes helt oretuscherad bild på mig! Uuuuuääää! Men ändå! ]
2 kommentarer                                                                                                                    
  Jim

Ibland så säger jag vettiga saker, men det är ytterst sällan :)

2008-10-06 l 22:26:43
  JENNA

ditt hår! :D

jag lovar - snart kommer jag springandes med saxen i högsta hugg : )



oretuscherad eller inte, du är vacker!

2008-10-07 l 09:28:52
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: