Apocalypto

                                            Datum: 2008-10-06 Tid: 20:44:34 Kategori: Blandat
Jag säger då det, Rudy Youngblood.
Typ den, snyggaste killen i hela världen?
Jag är HELT såld.
--
Anledningen till att jag ens tyckte om honom från början är att vi har nästan exakt likadana näsor i profil. Det är det inte många som har som ser ut som mig! 
--

Shit. Jag måste tänka på något annat.

I morrn ska jag vara hemma också, enligt mamma. Ska till vårdcentralen då och ta lite leverprover. Antagligen kommer de vara bra och inga problem alls, men ändå är det något som jävlas.
Jag får typ sådana här, blodtrycksfall. Kan ramla ihop, bli blind för några sekunder osv.



Flyttade Ella till vinterburen förut ju. Jag hoppas och tror att hon trivs som fisken i akvariet, eller förlåt, vattnet menar jag. Den buren är ju betydligt varmare, mysigare och ja, allt positivt. Lite mindre dock, men det är nog inget som besvärar henne märkvärt. [ Herregud vilken mysko mening det blev. ]

Har börjat ge älskade Sixten levande ting att äta. De stackars drabbade insekterna kallas flugor. Bror min fångar en med fingrarna och släpper ner det lilla knyttet i buren så att den stackarn ligger där och kvider i vattnet. Sen kommer Sixten där och trycker i sig den med ett nafs.

Kan man tycka att killen inte är snygg förresten? :O

Kisses! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

om man håller handen ovanför ögonbrynen på honom (så att hans övre halva av ansiktet döljs), o kisar, så tycker jag att det ser ut som en tjej :P

2008-10-06 l 22:25:42
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: