Bilder

                                            Datum: 2008-10-08 Tid: 18:42:17 Kategori: Blandat
Om sisådär en vecka ska jag tillsammans med en kompis fota en massa.
Ska bli hur kul som helst och jag längtar verkligen.
Utomhusbilder på hösten, kan det bli bättre? Nästan då det är som finast. Om man verkligen får till ljuset osv.

Lovar att lägga upp alla tusentals bilder då.

1 kommentarer                                                                                                                    
  Amanda aka Amzie

Sv: tack!

2008-10-08 l 19:50:07
Blogg/hemsida: http://amzie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: