De mest oväntade saker händer mig, jämt!

                                            Datum: 2008-10-15 Tid: 17:38:22 Kategori: Blandat
Eller är det kanske väntade saker?

I morse satt jag i skolans caféteria och lyssnade på musik i min mobil. Satt även och tittade på gamla bilder jag tagit. Plötsligt dyker en hyfsat gammal bild på Marie upp, där hon är jättesöt och har lugg. Jag tänker då, att hon är ju riktigt snygg i en sådan frisyr.
Skoldagen flyter på och mina två lektioner är snart slut.
Jag åker hem till Jim osv, ser ett avsnitt på Full Frys och åker sedan hem. [ Kan berätta mer om det en annan gång.]

Väl på resecentrum ser jag Sebastians lillasyster Andrea, men hon tycks inte känna igen mig. Även om jag nästan illglor på henne för att försöka få lite uppmärksamhet. Skitsamma, hälsade inte på henne.
Telefonen ringer, eller ja, mobilen.
Det är Marie!
- Heej! Jo jag behöver din hjälp! Ska jag klippa lugg ikväll eller ska jag ha kvar håret som jag har? Vad tycker du? Du har bra smak! [Marie säger detta alltså!]

- Lugg, definitivt! Du är skitsöt i det. :)

Liksom? Ofta. Alltid.  Saker som händer eller som jag kommer att tänka på, händer sen igen. Det är ju helt sjukt. Det är ju inte första gången heller kan jag säga.
Scary. Men lite coolt
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

hon är så söt i lugg;) hehe<3

2008-10-15 l 18:42:04
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

Haha, tur jag har dig! :)

2008-10-18 l 01:15:33
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: