En härlig dag

                                            Datum: 2008-10-29 Tid: 22:03:51 Kategori: Vardagslyx
Hej bloggen

Nu är jag brunett igen. Tråkigt kanske, men sant. Mitt hår stenvägrade att bli blont, det gick bara inte. Så nu sitter jag här med brunt, trist hår igen. Även om de flesta verkar tycka bättre om det.
Nu kan jag i alla fall inte bli kallad för moroten igen.

Dagen har spenderats med söta Emelie och lite senare även Johan. (Han var en av de få som faktiskt gillade mig som orange-hårig!)
Vet ni?
Mina pengar är slut, eller ja. Jag har inte ens 100 kr kvar på mitt konto, det är helt sjukt. Alla mina pengar. Har lagts ut på hårfärg..

Onödigt.

Jag får väl helt enkelt vara naturliga jag. Inte skaffa en massa linser och annan hårfärg för att se någorlunda ut. -_-
Nu ska jag dricka lite te och försöka bli bättre i halsen. Ska även sätta igång en film såhär på kvällskvisten. Jag har feber, halsont och snoret rinner.

Tack för mig, ha det gött, hej.

<3
1 kommentarer                                                                                                                    
  zina

Jag har fargat min kompis har fran KOLSVART till jatteblondt. En hemlig konst ar att nar de blir gul/orange aktigt, ska man lagga i Askblond och sedan gora slingor pa det. Sa gor de oftast hos frisorer ocksa. Den lattaste fargen att gora blont av ar just askblond. Funkar aven med askblond toning. Jag som sjalv blonderat mitt har i FLEERA ar och aven andras rekomenderar MOOD-Ultra blond.



Tank pa detta om du gor om det nangang :)

2008-10-29 l 22:07:37
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: