Färgar håret..

                                            Datum: 2008-10-29 Tid: 12:43:30 Kategori: Vardagslyx
Emelie har precis satt i ytterligare 2 laddningar med färg. Tror ni att det går bra? Nej. Mitt hår verkar inte vilja bli blont, snacka om att strejka.
Nu ska färgen sitta i i någon timme, men det sker nog tyvärr ingen större förändring. "/
Haha fan, jag som ville testa att vara blond. Men jag ska fråga Lena om hon inte kan hjälpa mig. Hon är ju ändå frisör menar jag.

Emelie är fortfarande här och vi väntar med spänning på resultatet. Senare idag ska jag till Johan och sedan till Skövde. Mysigt. <3

Hörs! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: