Ger jag upp för lätt?

                                            Datum: 2008-10-15 Tid: 19:51:23 Kategori: Blandat
Hej

Jag är inte den jag vill vara, har jag kommit på.
Jag lever inte upp till de förutsättningarna.
- Ge aldrig upp!
- Kämpa!


Så vill jag vara. Men det är det sista jag är. Antagligen är det bara att inse fakta. Jag har ett historiaprov i morgon, men jag har faktiskt skickat iväg ett mail till läraren och frågat om jag kan få det framflyttat ett par dagar. Jag vill ha ett bra betyg i det ämnet, och det kommer jag definitivt inte att få om jag gör provet i morgon.
Har skrivit nästan fem sidor ren fakta om politiken i det antika Grekland. Jag har läst flera sidor.
Lite börjar väl sätta sig, men inte hälften så mycket som jag borde kunna vid det här laget.

Nu ger jag upp. Jag struntar i läxorna och sitter här och lever mig in i musiken. Musiken som får mig att må riktigt bra. Som igår. Jag satt med boken och gjorde ett tappert försök att studera och lära mig allt om antiken. Men ack. Gitarren lockade. Det största problemet är att jag börjar fundera över andra saker medan jag läser så att jag inte fokuserar på boken. Jag bara tittar på alla tecken som finns framför mig. De har ingen betydelse.

Men nu lite positivitet!
Tänk om alla dagar kunde vara som denna! Okej, vädret var tråkigt och grått, men skoldagen var helt underbar. Endast två lektioner utan att behöva anstränga sig. Det är så det ska vara.
Haha jag kommer väl gå ut IT-gymnasiet med  världens sämsta betyg antagligen.

Åkte hem till Jim förut efter skolan. Dock åt jag en liten cheeseburgare på Mc Donalds eftersom jag var så himla hungrig. Plötsligt börjar jag blöda när jag äter. Shit, tänkte jag. Vad händer? Min första tanke var att plasten säkert hade lossnat, men inte den här gången (:)). Måste ha varit tandköttet som var lite känsligt eller något. Märkligt.

Nu ska jag jobba med en ny design till min blogg! Puss på er, kära människor.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: