Göra det bästa vi kan av situationen?

                                            Datum: 2008-10-09 Tid: 15:46:44 Kategori: Blandat
- Okej, då går jag!

...
Jag är lite nyfiken!
 Hur är era liv? Är ni ensamma? Har ni hittat er själsfrände? Vad gör ni på dagarna?
Tell me! :)
...
Jag gillar att vara ensam, men jag vill ändå ha kontakt via internet/mobil. Dock ingen fyskisk närkontakt. När jag är ensam mår jag som bäst, bara jag och datorn. Eller jag och djuren. Är någon annan med, ja då, då känns det bara jobbigt. Försvinn liksom.
Givetvis finns det många som jag verkligen avgudar. Som jag inte skulle klara mig utan. Men ändå. Ensam är bäst.
I alla fall ibland.
Vet jag att jag har folk vid min sida, fast ändå inte, ja då är jag nöjd. Mycket nöjd.
...
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

Likes to be alone, but have someone to trust

2008-10-09 l 17:46:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: