Har jag blivit en photoshopnörd?

                                            Datum: 2008-10-16 Tid: 23:29:48 Kategori: Sjukt/roligt
Då börjas det igen..
Min photoshop-period.

Vi får väl se hur länge den varar den här gången, men än så länge har jag allt skapat några verk. Satt hela musiklektionen och även stora delar av webbdesignen. Jösses.
Anton påminde mig även om att vi har redovisning i morgon i Teknikutvecklingen. Pommes frites alltså. Jaja det ska nog gå fint. Positiva tankar.

Ikväll har jag varit hos Johan. Vi gjorde inte så mycket. Pratade lite, satt vid datorn, lyssnade på musik. Haha jag ska visa en rolig sak!


Nu mina vänner!
1:09 händer det något roligt. Lyssna noga...
..
..
Visst låter det som om de säger Free for the Falköping!?

Haha, hörde ni det inte, lyssna igen! ;D

Jaja nog om det. Klockan tickar på, märker jag. Jag kanske borde lägga mig i sängen ett tag och blunda några timmar. Börjar inte förrän 10:15 i morgon så jag får en underbar sovmorgon.
Jag längtar tills i morgon. Ska nog kila över till godisaffären vid Hasslum och köpa lite godis, det är ju fredag menar jag. ;D


Stilig grej va? ;D
För er som är blinda så stor det JOHAN.

Tack för mig.
Vi hörs i morgon.
Puss och godnatt <3

5 kommentarer                                                                                                                    
  jooohaaan

vi gjorde inte så mkt... nehe ;P vi skratta ju en del åt falköping grejen =)

2008-10-16 l 23:34:30
  hanna

hahahhaha! dom säger ju fan FALKÖPIG?! :o x)



see you söndag.

2008-10-17 l 20:27:15
  mojje

nej inte en PS-nörd...du har blivit en datanörd

2008-10-17 l 23:52:46
  Jenna

Ahw tack snyggaste :) jag är 1.75 cm lång :) hurså ? :) kram

2008-10-18 l 15:10:59
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  Malin

HAHAHA XD de sa ju verkligen det! gud a kul :P

2008-10-22 l 16:19:25
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: