Helg!

                                            Datum: 2008-10-04 Tid: 19:21:25 Kategori: Blandat
God kväll på er!

Jag får återigen, en gång till be om ursäkt för den usla uppdateringen. Jag har helt enkelt varken haft lust eller ork (tid) att uppdatera bloggen.
Att bara skriva om trista saker för att man inte har någonting annat för sig, är enligt mig inte särskilt roligt att läsa.

Hur som helst.
Igår shoppade jag (!!) som jag lovat mig själv att inte göra eftersom jag snart ska till Ullared. Ett par ribbade strumpbyxor, lila örhängen och ett lila linne blev det.
Kan ni gissa vad som hände?
Hon inne i affären där jag köpte linnet, glömde att ta av larmet på varan. Dock tjöt det inte när jag gick ut, så jag märkte det inte förrän jag var hemma och skulle sätta på mig linnet.
Jaha? Så larmen är, olarmade? Hur som helst så hade jag kvittot kvar i alla fall så att pappa inte skulle tro att jag hade snott det.

Igårkväll var jag med Fabian
vi typ, var på någon konsert en sväng, sedan gick vi ute lite med Goliat
 (hans söta vovve!)
och åt lite med hans familj.
Vindruvor, kex & ost osv.

Såg på film, Vingar av glas, stack sedan till Hammarsskolan där Emil, Johan & Jimmy väntade. Jag gav Johan en liten present på hans öga. ;)
Pappa har tagit en någon maskin som skriver ut kort nämligen. Precis sådana kort man kan beställa från fotoaffären! :)

Teknikens under!
---
Idag har jag bland annat bowlat med pappa & bror. Jag förlorade, men det var la rätt kul ändå antar jag. Är ingen höjdare på bowling, men vem är det!? ;D
Kul att de har öppnat något nytt, roligt i lilla Hjo för en gångs skull! =D

Lagade mat idag också för första gången på mycket länge. Flygande Jakob, min specialité!
Blev succé!

Ska plugga vidare, pusspuss

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: