Ibland är instrument underbara

                                            Datum: 2008-10-09 Tid: 20:00:19 Kategori: Blandat


Jag har precis spelat lite instrument.
Piano och gitarr.
Det jag har kommit fram till är att,
jag älskar musik. <3

Jag har spelat gitarr nästan varje dag nu i ett antal veckor. Övning ger färdighet. Jag kan ju nästan sätta ett barréackord utan problem nu. [ Ni vet, när man har ett helt finger över ett band..]

Det är enormt roligt.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Tobias

svar: thanks :D

2008-10-09 l 20:15:22
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Diana

Hej Där ^^

klart jag kommer ihåg dig (;

hehe, jag ska ärligt talat säga att jag knappt gjort något själv på min design, hehe .. så jag har ingen aning =S tyvärr.



men jag måste säga att din desig var inte heller dålig,! :)



Allt väl annars? :)

Kramkram

2008-10-09 l 20:42:18
Blogg/hemsida: http://dianakines.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: