It's not always rainbows and butterflies

                                            Datum: 2008-10-23 Tid: 09:02:47 Kategori: Vardagslyx


På radion för några timmar sedan sa de att det idag skulle vara mulet, men dock inget regn. Jag lämnade huset vid 8 i morses, men då sken solen så fint så. Jag älskar soluppgången.
Solen var verkligen stor, runt, orange - Helt underbar. Kom fram där över Vättern. Det är vid sådana ögonblick jag önskar att jag hade med mig kameran och att jag kunde få en perfekt bild.

Första lektionen som är historia, börjar 09:40. Med andra ord så kan jag sitta här vid datorn i en sisådär 40 minuter till. Ska fixa lite med min engelska och sedan skicka in den. Hoppas hon inte bryr sig om att en är 190 veckor försenad...

Snoret rinner för fullt. (Ursäkta min fräscha mening där) Jag har alltså drabbats av en förkyldning, men det gör inte så mycket. Det har ingen dött av. : )
Jag minns nu att jag faktiskt lovade mig själv i somras att aldrig mer klaga över huvudvärk/magvärk, förkyldningar osv. Ingenting kan bli värre än körtelfeber.

Hoppas att några kompisar dyker upp här senare. Vore ju trist att vara själv, men det är jag nog inte.
Ha en fin dag kära läsare, så hör jag av mig senare!

Visstfan. Jag vet att bloggen ser knullad (ursäkta..) ut om ni använder Internet Explorer, så försök att ha Mozilla om det ska se någorlunda ut. :P

Over and out
1 kommentarer                                                                                                                    
  N A T A S C H A

samma här :D

annars då?

2008-10-23 l 09:16:25
Blogg/hemsida: http://taschaa.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: