Jag ska göra om min blogg!

                                            Datum: 2008-10-05 Tid: 15:18:13 Kategori: Blandat
...Ja ni läste rätt!

Det här duger ju inte! Jag blir ju bara deprimerad när jag ser ut cp bloggen ser ut.
Hur som helst, det fixar jag en annan dag.
Blä, det känns som om jag är ständigt upptagen och aldrig hinner göra något.
Stämmer väl till viss del i och för sig.

Men ändå! Lite tid över måste jag väl ha?
Nåväl. Det fixar sig så småningom! :)

Vad snygg han är som sjunger i Goo Goo Dolls förresten! Kom jag på nu..

Senare idag ska jag in till Skövde och hämta mamma eftersom hon kommer hem från Madrid. Antagligen har jag väl fått någon parfym eller liknande. Kanske en tröja? :) Spänning på högsta nivå. :P
Igår såg någon läskig film av Mel Gibson, som faktiskt var ganska rolig (samtidigt som den var lite cp).
Den stackars kvinnan födde barn nere i en vattenfylld stengrop (?) samtidigt som hon hade sitt andra barn på axlarna. Starkt gjort må jag säga. :P

Nu ska jag göra det sista på min svenska! Jag lovar att det blir bättre uppdatering i fortsättningen! :)
Puss på er söta läsare! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

är din mamma också i Madrid, eller var?!!?!? kerstin också:O ;) kul! kanske är för de jobbar på typ samma ställe;)

2008-10-05 l 16:03:22
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: