Kvällsätning?

                                            Datum: 2008-10-07 Tid: 22:24:33 Kategori: Blandat
Jag kommer bli fet som en sill.
Jag har börjat med någon hemskt, nästintill olagigt.
Äta sent. Vid 22 typ.

Thé och mackor består min nya "kost" av.

J A G  B L I R  G A L E N  P Å  M I G  S J Ä L V  S N A R T !

Det var väl allt. Sov gott.
Ciao.
3 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

varför ska alla stava te på en massa konstiga sätt??

2008-10-07 l 22:37:34
  Melinda

Haha eftersom....jag vet inte! :) Men jag tror att det är rätt stavning. Det enklaste vore ju att skriva T.

2008-10-07 l 22:50:00
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  mojje

men sillars fet är ju nyttigt;)

2008-10-08 l 16:55:49
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: