Melinda är en apelsin, eller något

                                            Datum: 2008-10-28 Tid: 13:28:22 Kategori: Photoshop

Såhär u n d e r b a r t var håret från början.


Sen blev det lite fel..."/


Sen blev det såhär. Fast det är lite blött där.



Var inte för elaka. "/
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

fast sååå rött var det ju inte irl. ser bara ut så med blixt, det är faktiskt väldigt fint gumman min :)



men imorgon blir du blondis, hihihi :)

2008-10-28 l 13:50:38
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
  mojje

saknar ord för en gångs skull

2008-10-28 l 15:53:10
  isa

Blek det ännu en gång, och använd silvershampo så kommer det att bli mindre orange

2008-10-28 l 19:18:57
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: