Musikläxan är färdig

                                            Datum: 2008-10-23 Tid: 00:15:11 Kategori: Vardagslyx
Kära läsare..

Kvällen har spenderats tillsammans med Johan och nu är äntligen min musikinlämning färdig. Även textdokumentet är klart. Hade jag inte haft hans hjälp så hade jag nog gått under på den här uppgiften, men nu blev allting så bra så bra.
Först tog jag mig en promenad till honom och fikade då tillsammans med Johans pappas tjej och med Johan själv. Mockarutor och apelsinjuice. Mumsigt. : )
Lena
berättade att hon nu i helgen skulle åka på spa till Sunne, låter det inte helt fantastiskt? Jag har aldrig satt min fot på ett spa, men det verkar ju inte vara så pjåkigt det inte.

Sa inte mamma något till mig i somras att vi skulle åka på spa nu i höst?!

Som om det inte vore nog med en helg på ett spa, så skulle de även åka till Thailand i november. Gissa om jag är avundsjuk! Jag vill också. Värme, sol, bad. Ge mig någon? : )

Skulle egentligen ha gjort musiksaken hos Johan med han hade inga inlagda instrument på datorn. Det var ju skit. Fick göra den på min dator i alla fall.
Vet ni?
Jag har fått en egen handduk hos honom. Haha vad gulligt gjort av Lena. Jösses jag fick en smärre chock när hon sa att det hängde en där i badrummet som var avsedd för mig. Aja, då slipper jag alla andras baciller! ; )

Nu är klockan mycket och jag ska sova.
I morgon är en ny dag (eller det är ju idag egentligen) och ett engelskaprov angående boken väntar. Hurra. Ska även lämna in den andra engelskaprylen och musikinlämningen.
Skönt att ha det gjort sen!

Tills vidare
ha en underbar natt söta människor


Puss och Kram
3 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

Nått på G där?? Hon Hoppas nog på de;)

2008-10-23 l 07:41:53
  N A T A S C H A

hehe aw tack! det värmde..

men har tröttnat på min blogg design :P

2008-10-23 l 08:56:00
Blogg/hemsida: http://taschaa.blogg.se/
  Cecilia

åååh visst är sånt mysigt (ang. handduken)? =) jag fick en tandborste att alltid ha hemma hos min pojkvän, och jag blev skitlycklig :P (haha)

2008-10-30 l 13:32:45
Blogg/hemsida: http://ceciliakallin.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: