Nightmares are bad, right?

                                            Datum: 2008-10-19 Tid: 18:47:12 Kategori: Blandat
Ni ska bara veta vilken läskig dröm jag hade inatt.
[ För er som inte vet det så kommer jag alltid ihåg mina drömmar, varje natt. ]

Usch jag var typ instängd i någon byggnad mitt ute i skogen. Någon kille hade skjutsat ut mig dit i en bil och lämnat mig där för att dödas av några läskiga stenålderstyper.
Det är helt tomt där, förutom en massa skräp som finns överallt. Jag försöker givetvis gömma mig så gott det går, jag menar man vill ju inte bli stenålderskäk?
Helt plötsligt anländer en bil med två blomkrukor på. I dessa krukor befinner det sig två huvuden. Ett av dem tillhör en mörk kvinna, och det andra dennes bebis. Bebishuvudet är jättelitet!
Den här kvinnan som är mörkhyad (neger låter väl lite dumt att kläcka ur sig?) berättar för mig att de gömmer sig för de hemska människorna som vill döda mig/dem. Dock förstår jag inte hur deras kroppar får plats i krukorna...

Hur som helst. Plötsligt är jag hemma i mitt eget hus och ser att Ella sitter inne i en bur på mitt gamla rum. Dessa hemska människor förföljer mig och har nu invaderat mitt hus.
När de där hemska människorna sitter och snackar i rummet intill kommer jag på att jag kan rymma! Rummet är ju på nedervåningen, vilkelt betyder att jag hur enkelt som helst kan hoppas ut genom fönstret. Jag lyfter upp Ella hur buren och springer allt vad jag kan bort från mitt hem.
Någon läskig typ så att jag flydde och jagar mig nedför min gata. Dock springer jag genom alla trädgårdar och hinner undan. Ända bort till en skog där jag släpper ner Ella så att hon får springa av sig och äta lite.
Även klösa av sig lite eftersom hennes klor (som i drömmen var hovar!?!?!?) eftersom de kliade.

Fattar ni något?
Nej, inte jag heller. Helt sjukt.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Eeerika

Jag kommer också alltid ihåg alla mina drömmar, visst är det underbart? Om dom inte är för läskiga vill säga =) Kram

2008-10-19 l 19:24:25
Blogg/hemsida: http://erikatche.blogg.se/
  Malin

OOoo, scary! usch hatar mardrömmar med! (inte för att jag brukar komma ihåg dem men :P)

2008-10-22 l 16:09:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: