Onsdag

                                            Datum: 2008-10-08 Tid: 16:27:41 Kategori: Blandat
Gud vad jag är seg!

Stefan är sjuk idag, och i morgon också fick jag nyss mail om, så jag missar inte så mycket. Med tanke på att jag endast har 3 lektioner på onsdagar [ den tredje är idrott som jag ändå inte är med på ] och Stefan är lärare i båda, så är det ju helt kanon.

Har precis varit nere på ICA och införskaffar lite godsaker. Blev grymt sugen på glass när jag väl var där, men det blev en påse lösgodis och en Fanta Exotic Thrill.

Min mentor Dalle har för övrigt långtidssjukskrivit mig. Vad, underbart misslyckad jag känner mig. Men jag är ändå glad. Inte kan väl jag hjälpa att jag råkat ut för världens vidrigaste sjukdom?
Seriöst, körtelfeber måste vara bland det absolut värsta som kan hända en? En kompis klasskompis dog av körtelfeber.
Det gjorde mig lite rädd om jag ska vara ärlig.

Men som tur var så överlevde jag. Tur.
Var hos Petra idag, doktorn, whatever. Tog ett blodprov i armen [ jag som för något år sedan lovade mig själv att aldrig ta sprutor i armvecket. ] Det gick ju inte så jäkla bra kanske.Har nog tagit över 10 blodprover där nu. Men var det farligt? Nej inte alls.
Det jag vill få fram är att ni inte ska vara rädda för något, utan testa och se. Det är inte så farligt som ni tror. Det är jag säker på. =)

Puss, så länge
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

aids å cancer å såna sjukdomar är nog värre. sen finns det jui många vidirga tropiska sjukdomar oxå.

2008-10-08 l 16:54:03
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: