Söndagen den 19/10 -08

                                            Datum: 2008-10-19 Tid: 10:20:43 Kategori: Blandat
Ibland suger jag ju giraffballe på att uppdatera den här bloggen..
Borde jag se det på ett positivt sätt kanske? Jag menar, då tyder ju det på att jag faktiskt har ett liv.
Hur som helst. Jag skrev faktiskt blogg igår också, men jag publicerade aldrig inlägget.

Igårkväll var jag med Johan och det vi gjorde var bland annat att se hur länge vi kunde hålla andan. Jag fick en smärre chock när han svarade "ca 2 minuter".
Shit, var min tanke. Själv kan jag väl ALLRA högst vara utan luft i omkring 20 sekunder. Men ack så fel jag hade. Innan jag somnade klarade jag att hålla andan i 70 sekunder.
Dåligt enligt vissa, men bra enligt mig.
Fick dock värsta hostanfallet efteråt och kunde inte svälja på en stund. Lite läskigt.
Vaknade för någon timma sedan med en fruktansvärd smärta i halsen. Fuck it! Hoppas att det går över snart, för jag har ingen som helst lust att bli sjuk nu.
Ska ju till Ullared på lördag nästa vecka! :D Jag längtar dit lika mycket som en häst längtar efter sin sydväst!

Idag ska jag väl mestadels ta det lugnt. Lugna puckar liksom. Men runt 14-tiden ska jag till kusinerna och fira att de fyllde år för en månad sen. Lite mat och så kan jag tänka mig att det blir.

Ska nog försöka med lite plugg idag också. Det kan nog vara lämpligt om jag vill klara historian. Usch, jag gillar inte att vara frånvarande egentligen. Eller alltså, ha en enorm frånvaro. Eller vänta? Vem försöker jag lura. Jag bryr mig inte ett dugg faktiskt. 

Trots det fina vädret så KRÄVER ändå sammanhanget att jag frågar er läsare, hur står det till med er idag?
Hoppas att ni mår finfint och kommer ha en underbar dag.

Pusspuss
1 kommentarer                                                                                                                    
  GM

Godmorgon =)

2008-10-19 l 11:28:13
Blogg/hemsida: http://garbomannen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: