Soon, I'm dead!

                                            Datum: 2008-10-12 Tid: 22:11:29 Kategori: Photoshop
Äntligen funkar bloggen!
Har försökt lägga ut bilder hur länge som helst nu men det ville sig inte. Men nu jäklar!
Har redigerat ett antal bilder nu och min första tanke var att lägga ut alla samtidigt.
Dock kom jag på att det är lite trist att ta antingen allt eller ingenting. Därför sparar jag några bilder till ett annat inlägg.

Vad tycks om den bilden då?
[ Notera att bilden är tagen med en Sony Ericsson K850i ]
Ingen skönhet direkt kanske, men jag gillar ändå motivet. Stenarna, vattnet, löven, solen osv.

För övrigt så ser jag filmen Se upp för dårarna
Har sett den förut, men det var ett tag sen. Minns den inte riktigt, så ska nog se klart hela.

I morrn blir det plugget igen! Nästan lite nervöst ju, med tanke på att jag har varit borta hur länge som hest. Eller ja, en hel vecka i alla fall.
Engelskan skulle varit klar tills i morgon (tusan!) men ääh. Jag ger fan i den just nu. Jag pallar inte läsa 42 sidor på något obegripligt språk om något helt oviktigt.

Tills vidare, ha det jättebra söta läsare! Jag ska fortsätta att teckna för hand en stund. Nästan lite roligt ju..

Natti Natti
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: