Uppadatering från webbdesignen

                                            Datum: 2008-10-13 Tid: 10:08:19 Kategori: Blandat
God morgon folk!

För tillfället har jag lektion, min första lektion på över en vecka. Vi har en fet inlämning som ska vara inne efter höstlovet dock, men ändå.

Bosses bilar
Hur kul låter det?

Kom tidigt till skolan idag (som vanligt), och jag möttes av en otroligt svettig Anton. Stackarn håller nog på att bli sjuk. Dessutom har han på sig ett par sjukt snygga glasögon idag med svarta, feta bågar. Underbart, enligt mig.
[ En massa snack om Anton idag, men jag har ju inte träffat honom på jättelänge! ]

Lektionen innan nu har jag haft multimedia. Vi skulle välja varsin saga och göra ett scenmanus. Hans & Greta valde jag, haha.  Trots min okunnighet målade jag 2 a4-papper. Små söta varelser blev det.

Lilla Charlottis sitter bredvid mig just nu och kämpar på med de där jävla koderna och Bosses bilar. Duktig är hon! Själv fattar jag ingenting, men det är ju inte ovanligt. -_- [ Den där smileyn alltså..]
Emelie har ännu inte dykt upp, vi får väl se om vi träffar henne idag. Hoppas det!

För första gången såg jag Womanizer's musikvideo. Britney Spears är ju helt fantastiskt.
Som jag och Anton sa: Lätt att vi skolkar från skolan i över en vecka om hon kommer till Sverige/Danmark. Vi MÅSTE se henne på riktigt. Hon skulle ju på en världsturné sa hon ju...Hoppas.



//Melinda
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: