Vilket kort höstlov..

                                            Datum: 2008-10-30 Tid: 19:38:59 Kategori: Vardagslyx
Hej kompisar

Än en gång sitter jag i min säng hemma i Hjo medan Johan liger bredvid och spelar gitarr. Nu är det visst låten Hurt med Johnny Cash (så kallad Johan Kass, den svenska Johnny Cash ; ))som rullar..

Mitt senaste dygn har varit helt fantastiskt faktiskt, samtidigt som jag har fått en hel del hostattacker. De är verkligen inte trevliga, särskilt inte när man aldrig slutar hosta!
Igårkväll stack jag tillsammans med Johan och Emelie in till Skövde och vidare till lägenheten där. Vi beställde hem pizza (calzone!<3) och efter mycket skratt så tog Emelie bussen till Tibro.
Filmen The Notebook sattes på och efter den väntade sängen..

Hostade som ett jävla as och snorade och hade mig. Kände mig med andra ord allt annat än fräsch. Vaknade dock tidigt idag av att Johans mormor bankade och slog på ytterdörren. Höhö. En liten pinsam situation där kanske, eftersom hon antagligen inte visste att jag befann mig där. Men vi presenterade oss för varandra och innan jag lämnade placet idag fick jag till och med en kram av henne. Vilken gullig mormor! Hon lagade mat åt oss, gav oss honungsvatten och grönsaker osv.

Jag och Johan fick även röra på vårat fläsk och bege oss till centrum. Blev plötsligt sugna på att köpa ett Guitar Hero, och det gjorde han. 1000 kr gick det på för spelet + 2 gitarrer. Inte farligt dyrt väl? : )

Jag gick där och berättade hur duktig jag var på det och hur mycket jag faktiskt har spelat. Det skulle jag inte ha gjort. Jag har spelat när det funnits till x-box, men detta var PlayStation 3. Dvs, det gick åt fanders! ; )

Justde..
Fick lite panik förut eftersom min batterisladd till den här datorn inte fungerade! Dock kunde pappa fixa till det så nu går det som en klocka.

PUSS, från en brunett. ♥

1 kommentarer                                                                                                                    
  din man <3

worlds sötaste, thats du

2008-10-31 l 09:33:47
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: