...bara japanska kvar..

                                            Datum: 2008-09-04 Tid: 14:49:03 Kategori: Blandat
Den här dagen avskyr jag verkligen.
Dock är den inte lika jobbig som tisdagar med tanke på sovmorgonen. Men att sluta 17.00, är inte det i senaste laget? Det borde förjudas.
Dels kan jag inte koncentrera mig såhär sent på dagen, sen vill jag bara hem och duscha.
Alla mina kompisar slutar runt 15 som senaste (typ). Tänk om man kunde ha det så skönt..

I CHEATED MYSELF, LIKE I KNEW I WOULD, I TOLD YOU, I WAS TROUBLE

Från det det enda till det andra med ett litet tredje.
Min vän Fabian ville SÅ gärna att jag la in en bild på honom och skrev om hans band!
Han är nämligen en stolt medlem i bandet JFK och han spelar bas! Den lille basisten! :)

Fabian the man! (Som handlöst föll och fastnade i gräsklippar'n...jösses..;D)
Har ni ens hört talas om JFK? Lite punk sådär..:)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: