@ Cajsa

                                            Datum: 2008-09-03 Tid: 16:17:52 Kategori: Blandat
Sötnosar!

Efter skolan så fick jag & Anton skjuts utav Carins kille Calle in till stan. (Så sött, Carin & Calle!) Jag köpte mig ett par mjukisbrallor för slappa skoldagar, och fikade även gott inne på Rådhuscaféet. Där tog jag en sockerbulle och varm choklad med grädde & marshmallows. Ljuvligt!
Cajsa slutade skolan vid samma tid, så även hon kom dit.
Eftersom att vi tidigare har snackat om våra bh-storlekar, så var vi ju bara tvugna att sticka in på H&M och testa andra storlekar än de vi brukar ha. (Ni vet, Cajsa, Marie & jag snackade ju om det i helgen!;))
Jag har blivit bönhörd!
Kupa B passade ju faktiskt, helt underbart. I vanliga fall brukar jag ha 75A, nu hade jag 70B. Skillnad? Ohja! :)
[Jag har små bröst, och jag skäms för det. Men, det finns de som har det värre vet jag.]

På den senaste tiden så har jag verkligen shoppat loss känner jag. Kläder, mat, halsdukar osv, jag är snart luspank ju! Därför fick jag för mig att raska iväg till en automat och se hur mycket pengar som fanns kvar på kontot. Dock utan resultat. Jag slog in koden (som var rätt!) och skulle sedan välja hur mycket jag ville ta ut. Då kom texten fram: FEL KOD!

Vafan? Jag lyckades ju komma in i alla fall. Några sekunder efteråt så tar den förbannade automaten mitt kort, och jag och Cajsa rusar in på Nordea för att få en förklaring.
Nu är kortet spärrat, och jag kommer att få ett nytt typ, nästa vecka. Skönt det, men jobbigt med en ny kod. 4 nya siffror att hålla ordning på. Min förra som var så lätt. :P

Aja. Inga större problem kanske. Men alltid är det någonting som sätter spänning i vardagen.
Camame för några år sen! :)

Söta va? ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hahah xD jag är råseriös som vanligt! grattis till din nya kupa :D

2008-09-03 l 19:26:09
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: