En liten fråga jag kom på!

                                            Datum: 2008-09-17 Tid: 20:17:24 Kategori: Blandat
De som känner mig vet att jag ibland ställer en hel del knasiga frågor. Om inte minst Anton..
Bara för det så ställer jag en fråga nu! =)


Vilket är ditt favoritdjur, och varför just det? =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  JENNA

men lilla du, du är ju jätte fin som du är!

det är öva, och öva..

och du ska veta hur mycket bilder jag tagit genom åren. av 100 bilder kanske bara hälften går att använda. kraamis

2008-09-17 l 20:31:44
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  Kim

alla reptiler

tycker faktiskt att de är söta

2008-09-17 l 22:12:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: