Helg!

                                            Datum: 2008-09-20 Tid: 11:39:37 Kategori: Blandat
Hej kompisar!

Jösse, vad är det jag ser? Helt plötsligt så har statistiken ändrat sig så att jag har 10 besökare mer än vanligt. Vad är detta? :) Ingen kommentar lämnar ni heller så jag vet inte vilka ni är. Men var anonyma ni, om det är det ni vill! :)

Lördag idag, mulet och egentligen skulle jag på släktkalas senare idag. Dock mår mor min inget vidare, så vi skippar det. Får fira kusinerna någon annan dag.
Igår åkte jag ju som sagt in till Skövde på förmiddagen. Träffade Anton inne på resecentrum och tillsammans med honom och Milja, så pluggade jag på biblioteket hela dagen.
Det gick väl sådär, skrev ett par tre sidor faktiskt. Dock vet jag inte om det är vidare bra. Antagligen inte.
Åt även på Orient Palace med Anton, det var inte gott alls. De hade ingen friterad kyckling. Vad är det för jävla ställe? Som tur var så hade de glass och kakor till efterrätt, så de jämnade ut sig.

Fick skjuts hem från Skövde av Johan [ som övningskörde ] framåt kvällen. Träffade Fabian en liten stund innan jag stack till Linus. Då såg vi på Sällskapsresan, en underbart rolig film. Han är ju så knäpp! xD Stig-Helmer Olsson.

Idag då, ska jag plugga en smula till. Svenskauppgifterna ska vara inlämnade på tisdag och jag har mycket kvar! "/
Ska nog även försöka hinna med some friends today! =D

Vad ska ni göra för skoj idag då? =D

Have a really nice day everyone! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: