Isn't she lovely

                                            Datum: 2008-09-24 Tid: 20:21:32 Kategori: Blandat
Varför blir det så fruktansvärt mörkt så fruktansvärt snabbt nu för tiden?

Jag gillar våren då det är ljust till långt in på natten. Nu slutar ju solen skina (och framför allt värma!) alldeles för tidigt. Mitt rum består just nu utav ostbågar, någon ny chokladsort och en gitarrspelande (och sjungande!) liten man.
Eftermiddagen har bestått utav ständigt ätande känns det som. Riktigt vidrigt nästan. Nu börjar mitt nya, sunda liv. Kanske gör ett litet undantag på lördag då eftersom jag ska till Göteborg med Anton då.

På fredag ska jag på konsert förresten. JFK på Valhall! Aldrig hört dem live innan, så det ska ju blir lite...spännande. Blir säkert lyckat!

Gud vad jag vill ha en apple Iphone! Jag träffade en idag som hade köpt en. Den var underbar, UNDERBAR. Synd att man inte är rik säger jag bara.
Åt årets första gula clementin förut också. Den var bedårande. Min absoluta favoritfrukt verkligen. Finns ingenting som smakar så utsökt! ;)

Pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: