Japanskan avslutad

                                            Datum: 2008-09-23 Tid: 20:18:17 Kategori: Blandat
Fytusan vad jag är dålig på att uppdatera!

Klockan är hur mycket som helst, och jag är försenad. Svenskan skulle vara inskickad för 9 minuter sedan. Dock har jag längre tid på mig, så det löser sig nog. Helt ärligt så känns det som om jag kommer kugga totalt när det gäller skolan. Allting var så positivt innan skolan började, men nu, en tid senare, inser man hur jävligt det verkligen är.

--
Sitter här med en Tommy Hilfiger-klocka som jag faktiskt snodde av Samuel i skolan. Jag tyckte att den såg bra ut, så varför inte?
--

Snackade med Sonja [ syon ] idag och hoppade då av japanskan. Även lille Anton hoppade av den med tanke på att man ej får meritpoäng för den kursen. Det är ju en 1:a stegs-kurs, så inga extrapoäng där inte. Jag älskar henne verkligen. Hon är så underbart förstående på alla sätt. Det är som om hon själv sätter sig in i samma sits och ser om hon själv skulle ha klarat det. NO MORE JAPANSKA, EVER!

Runt halv 3-tiden idag så kom Linus och hämtade mig i skolan. Vi åkte till Djurmagasinet och tittade på djur. Det var så himla söta små rabbitar där. Vissa av dem var väldigt lika min första kanin, Abbis. Ljusbrun och vit. Jag blev nästan ledsen för en stund, men det gick över.
Vi körde vidare till Mc Donalds och tog lite och käkade. Cheeseburgare = Ljuvlig

Jag sa någonting så fruktansvärt smart häromdagen också! Såhär var konversationen:

Johan: Men du, jag tar 7-bussen då.
Jag: Jaha okej, men när går den då? [ Upptagen med att fota trädkronorna i parken dock.. ]

Ibland är man smart alltså..

SKOLKORT hade vi ju idag också.
Jag är så grymt sur på vissa i klassen som inte DÖK UPP! 12 stycken små individer saknades och det är på tok för många tycker jag.
Jag såg väl ut som en knullad bäver eller något på mitt enskilda foto. Rackarns! "/
Hoppas dock att jag inte blev FULLT så ful på själva klassfotot. Tänk så många som kommer sitta och titta och framför allt kommentera hur man ser ut. I alla fall är jag en sådan person som gör så.

Jag längtar efter att få skolkatalogen. Då kanske jag äntligen kan lära mig namnen på folket som går i min skola.

Dagens inkomster;
- Mat + dricka
- Sperma i naveln
- Godis

Puss & Kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: