Onsdag

                                            Datum: 2008-09-03 Tid: 12:42:37 Kategori: Blandat
Vänner!
Sådär i mitten av veckan är ju allting helt underbart. Idrotten är inställd av någon anledning (antagligen eftersom ingen i klassen deltog idag..) och jag har precis varit på Ö&B och köpt en godispåse.

Äckligt. Äter äckligt mycket godis ju. Måste få ett stopp. Men det är ju så gott. :P
Eftersom idrotten är min sista lektion för dagen så har jag alltså slutat nu, men innan jag reser hem till lilla Hjo igen så ska jag in till stan en sväng. Tänkte se om jag kan hitta några mjukisbyxor man kan ha på slöa dagar.
...Carin hälsar så gott...

Finns inte så mycket mer att säga än så länge! Dagen har knappt börjat för min del. =D
Skulle ju ha åkt till Göteborg med Anton på lördag var meningen, men eftersom min käre bror fyller 15, och hela släkten kommer, var jag tvungen att stanna hemma. Kan bli så ibland.

Pusspuss
kära läsare ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  lillan

tss..vaddå inställd? var ju massa fölk med :)

2008-09-03 l 18:58:36
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: