Paris Hilton

                                            Datum: 2008-09-18 Tid: 20:41:49 Kategori: Blandat
Paris, paris,
Vilken UNDERBAR människa egentligen. Jag älskar henne. Så rik, så känd, så hemsk?! Någon som vet hur många husdjur hon egentligen har?
När man läser i tidningarna så har hon ju kommit på något nytt djur hon vill ha, mest hela tiden. Läste även att hon en gång hade hela lägenheten full av hundbajs, fräscht.
Vad är det hon har på kroppen? Vid första anblicken ser det ut som om det vore lakritssnören eller något. Kanske en sladd?

Jag är en så pass konstig människa, att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att vara på en sånhär bild? Hatar ni mig nu kanske?
Men seriöst, den är häftig ju.
Några kilon lättare så ska ni se, då jäklar!

[ Börjar känna mig torr kring munnen, illa. Jag vill inte ha något munsår nu inte. ]
1 kommentarer                                                                                                                    
  f

det är ju en mikrofon melinada !

2008-09-18 l 21:36:13
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: