Seg som as!

                                            Datum: 2008-09-29 Tid: 20:13:11 Kategori: Blandat
Hej på er älskade, fina läsare!

Idag är jag otroligt seg.
Den satans körtelfebern som har satt sina spår. Undrar när jag kommer kunna börja träna lite smått igen? [ Kan verkligen inte påstå att jag gjorde det innan, men ändå! ] Jag blir trött av minsta lilla, vilket är otroligt störande. Med andra ord, kondition = 0.

Hur mår ni?
Bilderna på mina inköp får in inte idag heller tyvärr, men kanske i morgon. Hoppas det. Inte för att jag köpte särskilt speciella grejer, men kan ju vara lite kul med bilder ändå! Inte sant?

För övrigt så är jag helt galen i filmen Smala Sussie. Känns som om jag kan alla repliker i hela filmen, åtminstonde så använder jag dem friskt! Ni får säga till om det blir tjatigt...Eller i och för sig. Jag pratar ju inte här i bloggen ändå. ;P

Nu ska jag plugga i alla fall!
Se den här, den är rolig! Tycker i alla fall jag. Jag ÄLSKAR värmländska! ;)


Puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  JENNA

hm, jag gick ett år på omvårdnas programmet. trivdes inte, bytte till florist, men bytte snabbt tillbaka till omvårdnad.. och till sist efter två år hoppade ja av..

2008-09-30 l 15:12:02
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: