Släktkalas

                                            Datum: 2008-09-06 Tid: 18:39:09 Kategori: Blandat
Heej

Ett sent inlägg idag, och kanske det enda också.
Eftersom min bror fyller år i morgon så var släkten här idag. Det bjöds på kakor, bullar och marängschviss osv. Riktigt mumsigt!
Efter fikat så gick jag och mina kusiner Hanna och Maja upp till mitt rum. Maja flätade mitt hår, och då ville jag fläta hennes med. Riktigt nöjd med den jag gjorde faktiskt. (A) (Observera att Maja är 7 år..)
Flätan hon gjorde på mig fick jag aldrig se, så antagligen var det inte jordens mest lyckade direkt..

Sen fick ju Maja värsta rycket typ, och fick för sig att jag och Hanna skulle leta upp en massa kläder hon kunde ha på sig. Sen ville hon ha parfym, läppstift, väska på armen osv. Hon vill vara som sin kära kusin Melinda. (A) Gulligt!
Vi låg i sängen och tittade igenom en skolkatalog jag hade. Då och då kom orden rabblandes: Skitful, skitful, ful, söt, snygg, jättesnygg, superduperskitful osv. HAHA xD

Hon fick testa min lilla blommiga jackliknande sak från Gina Tricot. Helt ärligt så satt den bättre på henne än på mig, kanske hon borde få den? Men näe, den är för dyr för att ge bort. :P

Gick inte upp förrn efter 12 idag, då kände jag mig sjukt krasslig. Alltså verkligen. Jag tog mig en Ipren och vilade en stund, men icke. Dock känner jag mig aningens piggare nu, SOM TUR ÄR!. Jag orkar inte vara sjuk mer. Min kropp PALLAR inte det.

Undrar hur mycker mer jag kommer att vara sjuk i år alltså. Säkert minst 3 veckor till. Förkyldningar osv.

Näe, nu ska jag göra något vettigt. Kanske vädra mitt rum efter att Maja tagit 100 sprut med den starkaste parfymen? Vore nog en god idé, så inte Sixten dör av lukten.

Pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: