Slut på skolan!

                                            Datum: 2008-09-18 Tid: 22:26:22 Kategori: Blandat
Tomorrow I'm free from school!

Det är helt underbart.
Dock kommer jag inte undan. Efter en välbehövlig sovmorgon i morgon, tar jag bussen in till Skövde för att träffa Anton. Vi ska...PLUGGA på biblioteket där. Uppsatser i svenskan, historia osv. (I alla fall för min del!)
Jag är riktigt rädd när det gäller svenskan.

Senare på dagen ska jag träffa Fabian, han snackade om kort utanför hotellet. [ Vissa kanske tror att jag & Fabian är tillsammans eller något, eftersom vi faktiskt har setts varje dag den här veckan (typ), men det är vi inte. Bara så ni vet! :) ]
Ytterligare lite senare ska jag träffa Linus och glo på film. Var ett tag sen jag träffade den kisen nu, trevligt! :)

Sov gott! Kisses
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: