Till alla Jönssonliganfan

                                            Datum: 2008-09-04 Tid: 21:57:28 Kategori: Sjukt/roligt
Om ni inte redan har förstått det så är jag ett stort fan av Jönssonligan, den vuxna varianten då. Har hittat en massa underbara citat från filmerna!
Spana in dessa!

Vilket kamouflage, det är ju precis som en vägg - det är en vägg, idiot! 
- Vanheden och Sickan

Få se nu, sex minuter från… nyss
- Harry

Det här betraktar vi som vapen och det ser vi mycket allvarligt på
- Polis på Arlanda

Guld är ju alltid guld
- Harry

Han är berusad den lyckosten
- Harry

Ja! Det skulle inte vara så lämpligt just nu
- Harry

Det brinner visst hos grannarna
 - Sickan

Vi tar skåpet - sitter inte det fast?
- Sickan och Harry

Haha, lite smakprov på några härliga citat!

Gå in HÄR om ni vill läsa mer! :)
3 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

Vilka klassiker. Själv gillar jag Galenskaparna & After shave. LIte Lejonkungen funkar ju oxå.

2008-09-04 l 22:58:30
  Mikael

Älska Jönssonligan alltså <3

2008-09-22 l 13:48:06
  Lillflisan

Haha xD Kan höra det!

2008-12-19 l 17:04:08
Blogg/hemsida: http://lillflisan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: