Why do I love you?

                                            Datum: 2008-09-21 Tid: 23:07:10 Kategori: Blandat
Att jag alltid ska krångla till allt va...

Vet ni vad jag testade idag?
En ny chokladsort! Marabou choklad med smak av lakrits! Låter det inte helt sjukt? Dock var det ganska gott, om inte väldigt gott till och med.
Ingenting slår dock salt choklad. Ni vet. Man har en godispåse med lite allt möjligt i. Sen har chokladen fått en massa salt på sig. Ah, det är ljuvligt.

Idag träffade jag Cajsa! :) <3 Det var sjukt längesen jag såg den lilla kraken, men hon var lika söt som vanligt. Hon var med mig och Fabian när vi fotade.
På tal om fotandet. Ca 100 bilder blev tagna [ fick radera några gamla semesterbilder ]. Tyvärr blev de väl inte i det snyggaste laget eftersom jag inte kan kameran så bra. Bilderna blev för mörka, för ljusa, suddiga osv. Fattar ni hur störande det var..

Klockan närmar sig sena timmen, men jag kan inte lägga mig ännu. Usch vad jag ÄLSKAR svenska B. Verkligen, det gör jag. Det är en sådan otrolig utmaning att jobba med antiken och verkligen försöka få bra betyg. Jag har just nu ingen som helst aning om vad Susann kommer tycka om mitt arbete. [ Antagligen bajs.. ] Men självklart och givetvis så hoppas jag på det bästa.

Nu ska jag göra det sista på nyhetsartikeln, sedan göra mig i ordning för nattens händelser.
Vänta lite...
Vad är det som händer? Nu kom jag på en sak.
Jag brukar alltid, ALLTID, drömma minst 2 drömmar varje natt. Jag minns dem tydligt när jag vaknar. Jag har inte kommit ihåg en enda dröm på flera veckor nu. Någonting är fel. Seriöst, ALLTID.
- Är jag för lycklig när jag är vaken att jag inte behöver drömmar att minnas?
- Är jag för olycklig när jag är vaken att jag helt enkelt inte kan drömma?

Hoppas att jag drömmer något inatt, och att jag sedan kommer ihåg det i morgon.
Jag mår fan inte bra nu. Fysiskt kanske, men tamejfan inte psykiskt. "/

Godnatt, kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: