1/4 Onsdag 2009

                                            Datum: 2009-04-01 Tid: 12:27:18 Kategori: Vardagslyx
Hej där!

Internet har lagt av hemma hos mig vilket har gjort att jag inte har kunnat uppdatera. Sitter dock i skolan nu och har Teknikutveckling, så jag får väl passa på.
Solen skiner ute och det är riktigt varmt.
Jag och Anton tillbringade rasten på ett tak där vi solade. Riktigt härligt eftersom taket är svart och värmer dubbelt upp.

Jag är så trött så trött. Och jag har så MYCKET att göra i skolan.
Har egentligen inte mycket mer att säga, men nu vet vi att internet inte fungerar i alla fall. Jävla störmavbrott som förstörde allting.

Ha en bra dag, puss
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

ajaj illa :(

hoppas det fixar sig <3

2009-04-01 l 19:25:09
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: