16/4 Torsdag 2009

                                            Datum: 2009-04-16 Tid: 10:56:20 Kategori: Vardagslyx
Redan den 16 april, helt sjukt!

Sitter här och har textkommunikation och har precis fått reda på att vi ska ha prov den 7 maj, läraren har genomgång om det nu. Hade näthandel innan, men den var nästan slappare än slapp. Det rådde en enda stor diskussion under hela timman. Haha, värt.

Usch, det var knappt att jag kunde ta mig upp i morses. Så svinigt trött var jag. Dock sov jag i Skövde, så det blev ju betydligt smidigare. Fick skjuts till skolan till och med, av Jaana. Får även skjuts hem, det är ju helt guld.
(Har med mig väskan med datorn, idrottskläder och sådant som behövs när man sover över + 4 formar som kladdkakorna var i..rätt tungt!)
Gårdagen var hyfsad. Vi hade beställt in 3 smörgåstårtor som kanske var lite misslyckat. De flesta av italienarna rörde inte ens tallriken..Kan det vara räkorna som skrämde iväg dem? Eller att vi inte skar upp bitarna tillräckligt snyggt.
Det såg ut som spyor..
Det slutade med att vi fick ge baguetter till alla. xD
Dock var kladdkakorna som jag och Emelie bakade lyckade. Skönt det i alla fall.

Jag som trodde att jag skulle ha svårt för engelskan, hade riktigt fel för en gångs skull. I jämförelse med italienarna så var ju min klass helt underbart bra på engelska, något att vara stolt över kanske. Haha, eller lärarna får väl vara stolta då.
Hann hem precis i tid för att titta på Lie to me.
Jag hade nästan glömt bort att det var...


Puss och kram //Melinda
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

diiiiiin pojke :D

2009-04-16 l 11:13:54
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  yäääh

yäääh är allt jag säger ;) seksi

2009-04-16 l 17:53:52
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: