20/4 Måndag 2009

                                            Datum: 2009-04-20 Tid: 13:28:50 Kategori: Blandat
Det känns så tomt.
Någonting i mitt hjärta saknas och det känns så jävla jobbigt.

Har bara varit hemma idag, städat både Nellys och Sixtens bur och även låtit Nelly vara ute och springa en stund. La även på mer sten runt gravarna så att det faktiskt ska synas att det är gravar där. Det ser ut som om vi har begravt en människa där, så långt har det blivit. 5 djur ligger nu där, eller deras kroppar i alla fall.. 4 kaniner och en hamster.

Har ni någon gång känt känslan av att ni aldrig kan bli lyckliga och glada igen? Att allting bara är skit och att ingenting spelar någon roll längre.
Visst, jag har kvar mina andra 3 djur men det är ändå en stor del som har försvunnit.
Jag kan inte direkt säga att det som hände igår kom som en överraskning, för jag var beredd på det.
Men, någonting som är värt att tänka på;
"Be careful what you wish for... cause you just might get it all".

Gitarren hjälper. För en gångs skull. Att bara sitta med den och spela lite.
Fan. :(
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

finns för dig om du behöver ngn:) <3

2009-04-20 l 14:00:56
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: