30/4 Torsdag 2009

                                            Datum: 2009-04-30 Tid: 22:33:41 Kategori: Vardagslyx
Har inte skrivit här på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft lust :O

Hej, i alla fall..
Solen har skinit hela dagen och det utnyttjade jag genom att vara ute i princip hela dagen. Sov över hos Johans mamma inatt och redan vid 11tiden i förmiddags mötte jag Anton och Carin på stan.
Tillsammans med Carins hund Melvin satte vi oss på Voda och käkade lunch, för min del blev det en ciabatta med kycklingcurry. Smarrigt!

Hade självklart med mig min tunga, feta kamera som jag fotade allt och lite till med. Bland annat vovven..
Efter en stund lämnade Carin och Melvin oss och vi begav oss till Havstena. Tog en massa bilder och hann även med att göra en liten film.
Anton sköter dock den biten och jag hoppas den blir bra. Vi klättrade, sprang och jag försökte mig till och med på att jula. Det gick kanske lite mindre bra.. :P
Jaja, filmen dyker i alla fall upp här i bloggen när den är färdig, hur pinsam den än är, lita på det! =)



Härlig bild, tagen med Nikon D300

Nu är jag svinigt trött. Sov gott alla därute, puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Din sötnos

Fin bild min älskade älsklings älskling

2009-05-01 l 18:21:30
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: