En dag närmare lovet

                                            Datum: 2009-04-02 Tid: 22:50:28 Kategori: Vardagslyx
Imorgon kommer bli en riktig toppendag, det känner jag på mig. Jag har endast positiva tankar.

Dagen börjar med att jag övningskör med Toyotan till skolan tidigt på morgonen.
Jag står i elevcafeterian med Anton som vi gör varje fredag.
Jag har 3 lektioner, textkommunikation, svenska och engelska, sedan slutar jag för dagen.
Historian är inställd med tanke på att några i klassen har prov.
Vi fick välja mellan en hemtenta eller ett salsprov, jag valde inte salsprovet.

Jag slutar redan 14:20 och hinner då med 15:17 bussen hem tillsammans med Johan.

Det är riktigt skönt nu när jag känner att jag betar av saker. Gjorde nyss min engelskainlämning som ska vara inne i morgon, jag gjorde webbdesignprovet idag (får väl antagligen IG, men skitsamma)
Fick dock reda på att jag hade fått MVG i musik som jag hade förra året. Helt fantastiskt. 2 MVG:n i mitt lilla betyg än så länge. Musik och Svenska A.

Nej, nu ska jag läsa lite i Den tionde insikten, sedan sova. Jag ställer klockan på 06:00 i morgon.
Btw, mamma sa att hon hade skrattat så mycket i morses.
När hon tittade till mig runt halv 7 så hade jag legat helt "död" i sängen, helt utslagen, likaså hade Nelly gjort det i sin bur (och gör även nu, fast på min matta).

Ja, vad säger man? Sådan Melinda, sådan kanin? :)
3 kommentarer                                                                                                                    
  johaan ;D

HAHA SÖTNOSQ!!!! KOLLA HÄÄÄR"!!!! du kommer älska katten: http://www.youtube.com/watch?v=JfGOlEizUUs

2009-04-05 l 15:22:45
  Eva

Aha, nu förstår jag varför din sida är så snygg - du pluggar ju webdesign! Önskar jag också kunde fixa såna där fina headers.



Du har bra inställning också :-) Det är precis så man ska tänka; att det SKA bli en bra dag. Våra tankar spelar otroligt stor roll. Önskar bara att jag hade förstått det tidigare.



Kram,

Eva

2009-04-05 l 19:15:17
Blogg/hemsida: http://spok.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

jag älskar din design.. :)

2009-04-05 l 20:41:25
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: