Från hunk till sunk

                                            Datum: 2009-04-13 Tid: 19:47:09 Kategori: Blandat
När jag loggade in på MSN förut så kommer ju som vanligt den där rutan fram där det är MSN idag - Nyheter - MSN Video - Hotmail. Jag fastnade när jag såg att lilla Robbie Williams fanns med på bild.
Taskigt att utse snyggingen till sunkig, tycker jag.
Han är Robbie Williams, snygg hur han än ser ut!


<--- Då  ---> Nu
Bilderna är ju tagna från helt olika vinklar dessutom. Lite extra hår och mer fett spelar väl ingen större roll. ^^
Jag tycker i alla fall att han fortfarande är snygg! ;D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

popupen på msn går att stänga av du vet:P

2009-04-13 l 21:58:23
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: