Hunnit med mycket idag

                                            Datum: 2009-04-26 Tid: 21:27:13 Kategori: Vardagslyx
Jaha, då var helgen över.
Det känns verkligen som om det inte är annat än måndag och fredag hela tiden. I morrn är det måndag igen, och snart är det helg också.
Jag är nog inte helt ensam om att tycka så...

Detta har dock inte varit en sån här söndag då ingenting händer, jag har faktiskt fått rätt mycket gjort.
  1. Tömt Ellas bur...
  2. Gjort i ordning sommarburen till Nelly och pappa byggde även om den lite.
  3. Tog bort den röda skylten som jag gjorde i mellanstadiet från buren där det stod "Ella & Moa".
  4. Städat mitt rum och bytt lakan i sängen.
  5. Diskat.
  6. Övningskört.
  7. Varit med Johan (på morgonen) och tittat i en massa gamla skolkataloger. 
  8. Suttit en massa timmar framför datorn.
Det var väl min dag det, inte särskilt trevlig kanske, men den dög.
Sitter och lyssnar på Jeff Buckley - Hallelujah just nu och tänker på ett citat jag nyss hörde.
"Lämna det bakom dig, och tänk att du gjorde det för sista gången, så är du av med det problemet sen."
Det ligger något i det...

Nu ska jag läsa i min engelskabok, eller i Den tionde insikten. Vi får se. Böckerna måste vara utlästa inom kort i alla fall, kasst att jag läser så sakta då. :P
Aja, hörs i morrn. Förlåt för dålig uppdatering med bilder, men har inga speciella på min skoldator. Puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: